5 Ocak 2015 Pazartesi

Logy - Geç Kalınmış Bir Oyuncak Keşfi


Geçenlerde oyuncaklarla ilgili İnternet'te tarama yaparken Logy markası ile satılan ve Türk yapımı manyetik ahşap blokları keşfettim. Daha ayrıntılı bilgiye www.logy.com.tr adresinden ulaşılabilir. Ancak, üreticiler sanırım maddi zorluklar nedeniyle en az 6 ay kadar üretime ara vermişler. Artık, İnternet sitesinden satış yapılmıyor. Ben Logy'nin üreticisi Pınar Karaca'yı telefonla arayarak elinde kalan bloklardan edindim. Çok da hoşuma gitti. Son dönemde gördüğüm en güzel ve kaliteli inşa oyuncağı.  Kayın ağacından yapılıyormuş. Yine kaliteli, sağlam ve çok şık bir ambalajı var.


Parçalar ilk gördüğünüzde gözünüze biraz küçük gelebilir. Logy'nin benzeri olan ve Hawaii'de üretilen Tegu ile karşılaştırıldığında Logy çok daha ucuz. Halbuki Amerika'da oyuncaklar çok ucuzdur. Aynı oyuncak bazen Türkiye'de 3 katı fiyat ile satılır. Umarım Pınar Karaca ve eşi Çetin Karaca Logy'i tekrar üretmeye başlarlar. Halen satış noktalarında ve üreticilerinde birkaç parça mevcut. Almak için acele edin derim! Eğer Logy'den bulamaz, ama mutlaka bu oyuncaklardan edinmek isterseniz Tegu markalı manyetik ahşap blokları www.amazon.com'dan alabilirsiniz. Amerika dışına da gönderiyorlar. Tabiki 60 Amerikan Doları olan bir oyuncak 80 Amerikan Dolarına mal olabiliyor. Oyuncak bedeli 100 Euro'yu geçerse gümrük masrafları da ekleniyor. Amazon.com gümrük masraflarını da alıcı için hesaplıyor.

İyi eğlenceler...

2 yorum:

  1. Merhaba Demet hanim. Banada pınar Hanımın iletişim bilgilerini verirmisiniz. Bende arayıp alsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, aslında ben logy'nin web sitesinden cep telefonuna ulaşmıştım. Tekrar üretime başlayıp başlamadıklarını sordum. Tekrar başlamayı düşünüyorlarmış, başladıklarında bana da haber verecekler. O zaman sizi de haberdar ederim. Sevgilerimle...

      Sil